Spring navigationen over og gå direkte til indhold

Organisatoriske oplysninger om vores forening

Her finder du al information om Cystisk Fibrose Forening. Skulle der være oplysninger som du mangler, er du altid velkommen til at kontakte i os.

Vores organisatoriske oplysninger:

Vision og formål

Hvad er Cystisk Fibrose Foreningens vision og formål egentlig? Vi giver dig svaret her.

Bestyrelse, lægeråd og good governance

Se medlemmerne af Cystisk Fibrose Foreningens bestyrelse og lægeråd og læs om vores arbejde med good governance.

Årsberetning og regnskab

Se Cystisk Fibrose Foreningens årsberetninger og regnskaber fra foregående år.

Læs Cystisk Fibrose Foreningens vedtægter. Obs på at den åbner som pdf-fil.

Møder og referater

Her finder du referater og andre relevante bilag fra Cystisk Fibrose Foreningens bestyrelsesmøder og generalforsamlinger. Du kan også se videooptagelse fra generalforsamlingerne.

Generalforsamling

Cystisk Fibrose Foreningens ordinære generalforsamling afholdes hvert år inden udgangen af april.

Forretningsorden for lokalafdelinger

Læs Cystisk Fibrose Foreningens forretningsorden for lokalafdelinger. Vær opmærksom på at den åbner som pdf-fil.

Vil du være en del af bestyrelsen?

Læs mere om opgaverne i bestyrelsen hos Cystisk Fibrose Foreningen.

Samarbejde med medicinalindustrien

Cystisk Fibrose Foreningen samarbejder med medicinalfirmaer, der bl.a. udvikler præparater og udstyr til patienter med cystisk fibrose.

Indsamlingsoversigt

Se oversigten over Cystisk Fibrose Foreningens løbende indsamlinger til foreningens arbejde og specifikke formål.

Om Cystisk Fibrose Foreningen

Cystisk Fibrose Foreningen er en stærk forening, som arbejder for et bedre og længere liv for børn og voksne med cystisk fibrose.

Støt os

Du kan støtte Cystisk Fibrose Foreningen på flere måder:

• Støt én gang
  • Støt fast
  • Bliv medlem
Barn med maske

Brug os

Brug Cystisk Fibrose Foreningen. Vi har nemlig en lang række tilbud til dig.

MÆRKESAGER VI ARBEJDER FOR